CONSELL ESCOLAR i COMISSIÓ COORDINADORA

 Queda convocada la reunió ordinària del Consell Escolar i la Comissió Coordinadora, el proper DIJOUS 1 dOCTUBRE a les 17:00 h a l’aulari de BENAVITES amb el següent i ordre del dia:

  1. Aprovació actes. (Migue 3 minuts)

  2. Bústia de somnis. (Adrià 10 Minuts)

  3. Aprovació pressupost menjador. (Inés 10 Minuts)

  4. Proposta menjador juny i setembre (fer comissió d’estudi) (Adrià 5 minuts)

  5. Comissions (Edu 10 minuts)

  6. Valoració de la jornada d’inici de curs. (Adrià 10 minuts)

Com podeu observar dins dels punts del dia figura el nom de la persona o persones que presentaran el punt i el minuts destinats a tractar el punt. Tot açò forma part de tècniques per a millora de les reunions que estem aplicant des de fa un temps al centre. També i pel mateix motiu els punts a tractar a la Comissió Coordinadora són oberts i podeu afegir qualsevol altre punt a tractar, per fer-ho envieu-me el nou punt i s’afegirà.

Quart de les Valls a dijous, 24 de setembre de 2015.

President del Consell Escolar del CRA Benavites Quart de les Valls

Adrià Benet Prats

* Recordeu que aquesta reunió està oberta a tota la COMUNITAT EDUCATIVA amb veu, però que en cas de vot sols el tindran els membres del Consell Escolar.

VALORACIÓ JORNADA DE CONVIVÈNCIA

FELICITE

CRITIQUE

PROPOSE

Una vegada celebrada la jornada de convivència de l’inici de curs cal valorar el que ens ha agradat així que porteu la taula amb les vostres idees.